Οι προηγμένες τεχνολογικές δυνατότητες, το προφίλ των σύγχρονων επιστημόνων αλλά και προκλήσεις όπως η διάδοση ιών επιφέρουν νέες προοπτικές με τη διενέργεια ψηφιακών επιστημονικών συνεδρίων.
Γίνετε μέρος της μεγαλύτερης παγκόσμιας τάσης στο χώρο των συνεδρίων και γεγονότων.
Την ώρα που ακυρώνονται διεθνώς τα σημαντικότερα εκθεσιακά και συνεδριακά γεγονότα, διαφοροποιηθείτε και δημιουργείστε ένα ψηφιακό συνέδριο με όλα τα πλεονεκτήματα του συμβατικού συνεδρίου.
Στη Digital Events καινοτομούμε και αξιοποιούμε εργαλεία προηγμένων ψηφιακών εφαρμογών, τα οποία επιτρέπει στις σύγχρονες εταιρείες και οργανισμούς τη δημιουργία και παρουσίασης των ψηφιακών συνεδρίων τους, webinar και online meetings. Η χρήση πολυμεσικών και πολυτροπικών τεχνολογιών προσθέτει αξία στην τουριστική εμπειρία με την περαιτέρω συμμετοχή των επισκεπτών δημιουργώντας συνθήκες αφοσίωσης ως ένα καινοτόμο εργαλείο.
Τα νέα ψηφιακά εργαλεία digital συνεδρίων, σεμιναρίων εικονικής πραγματικότητας Vreminar (Virtual Reality Seminars) και Webinar, μετασχηματίζουν τις λειτουργίες και τη στρατηγική θέση των MICE επιχειρήσεων μεταβάλλοντας καθοριστικά τη διαφοροποίηση τους.
Κάνετε χρήση των πλεονεκτημάτων που σας προσφέρουμε και:
Του Δρ. Σωτήρη Βαρελά (*) Πέραν των προκλήσεων που έχει δημιουργήσει στη δημόσια υγεία σε παγκόσμιο επίπεδο, ο νέος Κορωνοϊός (covid19) έχει προκαλέσει και δραματικές αλλαγές στα επαγγελματικά γεγονότα (MICE). Διεθνής εκθέσεις όπως η ITB Berlin με 10.000 οργανισμούς από 180 χώρες να συμμετέχουν, ακυρώθηκαν με ανυπολόγιστο κόστος για τη διεθνή οικονομία και τον τουρισμό. Γεγονότα παγκόσμιων κολοσσών όπως το Ι/Ο της Google , το WSL της Microsoft, τo ετήσιο meeting των Starbucks επίσης ακυρώθηκαν για προληπτικούς λόγους. Μπορεί να υπολογίσει κανείς το μέγεθος των απωλειών, εάν αναλογιστεί ότι μόνο η ακύρωση του διεθνούς συνεδρίου των συνεργατών franchise της McDonald’s στο Orlando, ξεπερνάει τα 30 εκατ δολλάρια. Περισσότερα από 50 διεθνή κορυφαία meeting και εκθεσιακά γεγονότα, άνω των 30.000 συμμετεχόντων το καθένα επίσης ακυρώθηκαν, ενώ ένας μεγάλος αριθμός άλλαξε ημερομηνία διεξαγωγής. Γίνετε αντιληπτό ότι ένας ολόκληρος επαγγελματικός κλάδος η οργάνωση συνεδρίων, εκθέσεων, επαγγελματικών ταξιδίων, και ταξιδιών κινήτρων (incentives) δέχεται ένα πρωτόγνωρο πλήγμα από το νέο ιό και τον κίνδυνο διάδοσης του. Στο νέο αυτό περιβάλλον που σχηματίζεται, μεγάλο μέρος των παγκόσμιων οργανισμών όπως τα Starbucks, η Target, η Goοgle, η Dell, το IMF, η World Bank, η ITB έχουν επιλέξει να μετατρέψουν τα παραδοσιακά εταιρικά τους γεγονότα (εκθέσεις, συναντήσεις,